Kızlar mrb. Benim kızım ek gıdaya başladığımızdan beri asla yemek istemiyor. Sadece emiyor. Zorla yediriyorum . Çizgi film ile yediriyorum çünkü karnı çok aç biliyorum. Kocaman kız oldu ne kdar süt yeticek ki ona.. Normalde evde asla tv izlemeyiz yemek dışında asla tv telefon hayatında yoktur. Gece bile kızım uyumadan açmayız tvyi. Ama artık çok sıkıldım bu durumdan. Doktorumuz iştah açıcı verdi yok balık yağı kullanıyoruz yok. Soruyorum doktorumuza ne olucak böyle diye konuşun diyor yemek yemenin büyük bir olay olmdıgını farketesin diyor ama yok ne yaptıysak yok. Artık çizgi flm ile de yemiyor çok zor yanii. Saatlerimizi alıyor. Meme de Bi gece veriyorum Bi öğlen uykudan önce. Ne yapacağımı şaşırdım doğru düzgün yemesi için.. Lütfen bir çare bulanlar yazabilirmi