AnnaKurt Bizim kahvaltı faslı da tam aksine oldukça kısa çünkü tabağındaki her şeyi yerlere fırlatıp kalkıp gitmek istiyor 😅 öğle yemeği zaten hak getire , 2-3 kaşık yerse öğle öğününü yedi kabul ediyorum. Akşam da kafasına göre takılıyor. Yemek yemeyi ve uyumayı sevmeyen bir bebek yapmışım🥲