Buketpoyraz Babykitteniscomin lahanayı soğut göğsünde beklet , buz gezdir göğüslerinde çekilecektir süt
ruzgarsmommm Babykitteniscomin bende 8 gün oluyor keseli 3 gün çok agrıdı şişti gögsüm rahatlatcak kadar sagdım ve soğuk lahana yapragı koydum fayda etti deneyin mutlaka ☺️Ha 8. Gündeyiz hala gece aglama krizlerimiz var unutamadık Rabbim yardımcımız olsun😊
Babykitteniscomin ruzgarsmommm çok sağolun 🖤 benimkinin adıda rüzgar bu arada 😌 peki şişlik ne zaman indi sizde
BEYZANUR53 Babykitteniscomin öncelikle geçmiş olsun inşallah em kısa sürede alışır ve rahatlarsın. Göğsündeki kırılan sütü almaz isen mastit olursun Allah korusun zor bur durum bu yüzden süt o şekilde kendiliğinden bitmiyor sağım makinna varsa makina ile yoksa elinle sağım yapmalısın ama dikkat etmen gereken husus şuki eğer çok sagardan vücut bebek emiyor sanıp tekrar yollar sen sadece o memede oluşan taş gbi kitleyi indirip kendini rahatlatmak zaten uzun sürmez bu durum . Benm 3 gün sinra bu şekilde bitti
BEYZANUR53 Babykitteniscomin of of of dikkat edin o acıyı bilirim ama sonu daha kötü oluyor hemen az az sağım yapıp indirin şişliği yoksa serumla foto atarsınız hastaneden beter bir durum o mastit
Babykitteniscomin BEYZANUR53 ay bi kere olmuştum çok kötüydü ateş falan. Valla su an biraz sanki ateşim var gibi hala kitle gibi sert göğüsler, biraz önce duşta çok az sağmaya çalıştım cokta rahatlatmadı ama. Taze nane koyuyorum sütyene. Umarım olmadan biter gider
Babykitteniscomin Bugleminannesii hayır sütü kesmiyorda kendine has bi kokusu ve tadi var onu sürünce bebek emmek istemiyor. Gerçi herkeste işe yaramıyormuş bende yaradı ama
poyraz06nRin Bugleminannesii benim kesildi faydasını gördüm diyelim özellikle gögsüme bişey sürmedim iki gün sabır taşı sürdüm kızım ilk günde emdi bidaha yanaşmadı sütüm çok dolmadı yani
ruzgarsmommm Babykitteniscomin bizim rüzgar iyi estirdi bana şu 10 gün 😅bnmki ilk 2 gün çom şişti agrıdı az az sagdım mesela ilk gün 4 saatte bir ikinci gün 5-6 saatte bir rahatlatcak kadar sopuk lahana yapragı koydum .3. Gün hafifledi agrı ve şişlik sağmadım . Sonra gün gün azaldı şimdi çok az kaldı şişlik gögsümde kendi kendine damlıyor bitiyor gibi içindeki süt☺️
Glcntna Babykitteniscomin doktora gidebilirsin bi iğne yapıyorlar hemen sütün kesiliyor ağrı çekmene gerek yok
Bugleminannesii Glcntna sadece bi iğneyle mi ? Bana hap başlandı ama bi aylık ve mastit olma ihtimalide varmış iğne varda neden vermiyorlar kızıyorum bu doktorlara
BEYZANUR53 Babykitteniscomin tamam zaten sert kalacak sadece sizi rahatsız etmesin o elinize gelen taş gitsin yeterli