esenisa Arkadaşlar Doğumdan ne zaman sonra adet düzenimiz oturur ilk 26 Nisa’n da adet oldum sonra 3 Haziran hala adet olmadım emzirken adet düzensizliği olabiliyor muş başına Böyle birşey gelen var mı ?
Suu6044 esenisa benim ilk Doğumda düzensizlik olmadı ama oğlum dört buçuk aylık iki defa adet oldum ve düzenli değil maalesef
Agg0207 esenisa düzensiz olması çok normal benim kızım nerdeyse 7 aylık olucak bir kere bile olmadım daha 1 yıl hiç olmayanlar bile var
Simaysss Evet ben de ilk nisanda regl oldum ancak emzırmıyorum bu yuzden duzenlı her ay oluyorum. Emzırırken duzensız olabılıyormus arkadaslarımdan da duydum bunu.
Kbrnr_elf Kızım 6 aylık bnde geçen ayın 6 sında oldum ve hala olmadım sanırım düzensiz olması normalmiş🙄