Ses23 benim kızımda memede uyuyan bir kızdı. Kestigim gün gündüz 4 de uyuttum ki 7 de uyanmıştı sabah. 2 saat kadar uyudu ama nasıl görmen lazım ağlıyordu uyumak için memeye alıştığı için uyuyamıyordu. Gece uyandı meme istedi sabır taşının tadına bakmıştı ki öncesinde demiştim acı olacak uf olacak süt bitecek. Uyanınca acı oldu ya annecim süt bitti ya artık dedim. Öyle olunca gel kucağıma sarılıp uyuyalım dedim. Geldi sarıldı uyuduk.