Cgdmltr93 Neler yaptınız? Sarma sarayım dedim pirinçleri kırılır tadı değişir dediler. Mantı da kızımla yapamam. Börek yapsam nasıl olur nasıl yapıyorsunuz birbirine yapışmaz mı? Daha neler yapabilirim fikir olsun?
Cgdmltr93 Cgdmltr93 katmer yapıcam sahur için poğaça falan. Köfte hazırlasam hazır olsa eriyince sıkıntı olur mu? Şeker hastasıyım ramazanda çok zorlanıyorum bir de emziriyorum hazır yemek olsun istiyorum
mlkkk Cgdmltr93 böreği sararken içine sos yapmazsanız yapılmaz gerçi ben soslu da yapıp koyuyorum güzel oluyor. Sarma da aynı şekilde pirinçlerin kırılmıyor lezzeti de değişmiyor. Bende börek,elmalı kurabiye, mantı köfte poğaça filan yapmayı düşünüyorum
Mevr1241 Cgdmltr93 sen yazınca aklıma geldi bende börek atayım diyorum buzluğa liste yapayım yemeklerin aöa genelde taze yaparım sahur da tost zaten mantı aldım attım buzluğa zaten çok yenmiyor ya belli sarma sararım brzx
Zeliha27mira Cgdmltr93 Soslu börek sardm 60 adet İçli köfte yapcm 50 adet Etsiz Çiğ köfte yapıcam Birde bizim burda bayram yuvalaması derler ondan 1 kilo yuvarlayıp atarm buzluğa inşallah Tabi bunları iki küçük çocukla imkansız tek yapamam annem yada ablam gelecek.
Zeliha27mira Cgdmltr93 köfteyi fırında yada yağda da yapsan buzlu bir şekilde kızartmalısn canm eritip hiç pişirmedim.
Cgdmltr93 Zeliha27mira o zaman şekil verip atmalıyım buzluğa. Tüm şekilde atsam erimesini beklemem lazım
Sevgiguveen Cgdmltr93 ben tek başıma kalkcam sahura o zamanda zor yıyorum :) bakalım nereye kadar gidecek .
NunuDudu Cgdmltr93 böreği normal soslu bir şekilde sarıp çiğden atın buzluğa önce altına bir yağlı kağıt serip tepside dondurun sonra çıkarıp poşetleyin. Pişireceğim zaman çözülmesini beklemem. Köfteyi de öyle çözülmesini beklemeden pişiririm. Gözleme yaparım yufkadan poğaça pişirip atarım kızımın beslenmesi için taze oluyor sürekli bu şekilde. Nohut fasulye haşlayıp atabilirsiniz.
NunuDudu Zeliha27mira her türlü tariften pişirip attım. Kabartma tozu olan dahil. Ama en çok Nerminyazılıtaş ın tariflerini yaparım instagramda bir bakın isterseniz. Özellikle açma tarifini yaparım.
NunuDudu Zeliha27mira bir de unutmadan söyleyim ben biraz şekeri fazla atarım 3 y. K diyorsa 4 koyarım mesela.
BalBademmmmmm Zeliha27mira Evet, orada yaşamıyorum ama antepliyim 🥰 bizde bayramlarda yapıp yeriz hatta sabahları kahvaltı niyetine ❤️ ellerine sağlık
Zeliha27mira BalBademmmmmm Evet bayram sabahı yuvalama dolma yapılır 🥰 inşallah bizlerde bu adeti sürdürebiliriz . Çok memnun oldum nerde yaşıyorsun peki