12sukran Barannm_ bende sma opitro kullanıyorum bebeğim 3 kilo doğdu 2 aylık oldu 4880 olmus mama anne sütü die gidiyoruz ebe iyi dedi ama bana az geldi cok posta diğer ağlar da yavaslick kilo alımı ilk aylar aliyorlar diye okudum sizinkinin kilo alımı iyi mi sma da
Lidya-t Her bebeğe göre değişiyor kilo aldırır dedikleri mama her bebeğe yaramayabilir.Aptamil kullanıyorum çok kilo aldırdığı söylenemez
12sukran Lidya-t haklısınz bebeğiniz kac aylık kac kilo dediğiniz gibi aptamil aldırır diye duymuştum
Barannm_ 12sukran evet sma mamadan memnunuz skntimiz kilo olarakta olmadi bu aralar sma ve hiip organik mama cok duyuyorum bu ikisi öneriliyor bende hemşireyim arkadasimdaa arastirdik smaya basladik
Eserr-80 Benim kızıma aptamil nerdeyse hiç kilo aldırmamıştım biz sadece mama olarak devam ediyoruz sonra smaya gectim sma bize çok iyi geldi kontrollu kilo artışı var ama dedigim gbi her mama bebege iyi gelmiyor deneyip gormeniz lazim