Kızlar az once bir postta gördüm ve ben bu problemi yasayıp nasıl red olmadan emzirmeyi ögrendim,ögrettim bebegime tek tek yazıyorum.. Umarım sizlerde de işe yarar.
gögüs ucum kücük ve cıkık olmadıgı icin sorun yaşadım cok canımm acıdı ama emzirmeyi basardım. Öncelikle bebedorun gögüs ucunu aldım cok yumusak oldugu icin meme reddi olmadı cunku bebek ayırt edemedi meme ucu kadar yumusak oldugu icin 1 hafta böyle emzirdim hem sütüm artsın hem bebegin emmesi güclensin diye, avent ve diger kaliteli markaların hep sert oldugu icin cevremdekiler hep red yaşadı onlardan almadım.Emmesi güclenene kadar o sekilde emzirdim sonra bebek kendine gelince silikonı bıraktım ve sagım makimesi ile 20-30 saniye sagıp ucu cıkınca direk kızımın agzına verdim gögüs ucumu yaklasık 10 gün böyle uğraştım sagdıgıımı ve mamasını verirken kasık biberon verdim, emzik vermedim ki emme duygusunu doyurmasın diye. Sonucta bir gün kemdi kendine gögüs ucumu cıkarıp emmeye basladı suan obur bir kız oldugu icin mama artı meme ilerliyoruz 1. Ayında lansinosh biberom ile mama vermeye basladım o da cok yumusak, onu da seviyor baska marka biberon almıyor emzik sevmiyor. Cunku yasasın anne memesi 🤲🏻🥰 Şuan 3 aylık ve meme delisi..deneyin adım adım.. eğer olmazsa da yapacak bir sey yok takılmayın anneliğin keyfine varın.