Kızlar selam, bebeğim 11.5 aylık, bugün güncel anne diye bir instagram sayfasına rastladım 9-12 ay arasında anlamlı 1-2 kelimesi yoksa hekime başvurun diyordu. Bizde yok bana anne diye seslenme ya da babasına baba demiyor seslenmiyor yani anlamlı kelimelerle sizde durumlar nedir cok endişelendim