Bu dönemde uykular nasıl oluyor. Bizmki 12 den önce asla gece uykusuna yatmıyo. Sabah istedigi zaman uyanıyo. 4 saat bekleyp uyumuyo bazen.Gündüzde ne zaman canı isterse işte gözleri kızarnca anlıyorm… gece saat başı yada yarm saatte bir uyanıp emmek istiyo. Emerek uyuduğu içinmi böyle oldu yoksa bebeğin karakterimi 😄🤭