Arkadaşlar merhaba 3 yaşında yemek konusunda zor yiyen bi oğlum var kreşe verme ihtimalim var bu zamana kadar hep bakıcı baktı şimdi de annem bakıyor kreşe gidince nasıl olacak bilmiyorum nasıl yiyecek ne kadar yiyecek diye düşünüyorum sürekli bana fikirlerinizi söyler misiniz