YgmrDru ben 2yasina kadar park beşik kullandım hiç bir güvenlik sıkıntısı yaşamadık. Fermuarlı kısmı da açıyordum gündüz ,kendi içine girip çıkıyordu falan oynuyordu seviyordu çok. Ama2 yaşından sonra kullanmak için çok uygun değil malesef . Büyüdükleri icin rahat edemiyorlar, donemiyorlar, üstüne bişey örtüşen ortulmuyor. 2 yaşından sonra Montessori en mantıklısı. Yani park beşik alsanız bile muhtemelen en fazla 2.5 yaşına kadar kullanirsinix