whitedream Bugün çocuk doktoruna giden varmı bütün doktorlarmı grevdedir acaba.kontrolümüz var yarın 2 defadır doktoru denk getiremiyoruz gene randevuyu değiştircem galiba bu gidişte bebek büyücek😩
Yusaydef whitedream özelsr eğer onlar çalışıyor diye biliyorum ama devlet de olsa arayıp öğrenebilirsiniz
whitedream deniz-95 aradık sekreterler açmıyo çocukla da çıkamıyorum devlet hastanesine gidiyoruz.randevu iptali için arayan da yol napcagimi bilemedim 😔
yusufmertmom whitedream aynen yA 2 defadır bizimde aksıyo kontrol. Hepsi grevde ama canı isteyen çalışıyor. Hastaneyi arasan daha iyi olur