Merhaba oğlum şuan 1 aylık 13 günlükken triod bezinin olmadığını öğrendik ve ilaç tedavisine başladık şükür değeri düştü ama bizim gibi çoçuğu tiroid rahatsızlığı çekip 2-3 yaşına gelen anneler oldu mu ne gibi öneriler verirsiniz birde herhangı bir dezavantajını yaşadınız mı