Sabriyeee Kızar biraz önce bebeğim kakasını yaparken popo deliği etrafında hafif kanadi başına gelen var ne den olir
kuzey-21 Sabriyeee tam popo arası mı canım. Minik minik bizim de oldu her kaka yaptığın da kanıyordu. Doktora götürdüm krem verdi. Onunla geçti. Kaka ve idrarındaki asitten kaynaklı bir durummuş. Mantar kremleri verdi bize.
kuzey-21 Sabriyeee evet bizimde öyleydi sonra kıpkırmızı oldu birsürü krem kullandım ama hatam şuymuş ki ıslak mendille temizliyordum ondan geçmemiş. Siz ıslak mendil değdirmeyin troyoid krem varsa onunla birlikte fito veya hamazing karıştırıp sürün.