[silindi] Hiç korkmana gerek yok. Ben doğumdan sonraki gün hastanede duş aldım. Sadece duşta fazla durma ve iyi kurulan hiçbir sıkıntı olmaz. Hem duş almak seni daha iyi hissettirir rahatlarsin.
Boncuknazz Nazyavuzalp rahatca dus alabilirsin canim korkma ama dustab cikinca iyicene kurula ıslak kalmasin ben kurulayip iyice pudraliyodum sende oyle yapabilirsin
Mom09 Nazyavuzalp sizin daha çok erken bizim Pazar günü 40 ımız çıkacak artık o sızlamalar ağrılar geçti çok şükür 🙏 merak etmeyin dizinde geçecek zamanla sadece.
Zeyk Mom09 canım cumartesi bizimde 40ımız cıkıyor senin dikiş değilde krnında böyle üstünü gierkem falan acı oluyormuydu
Gamze_rn Aman kizlar sakın agir bisey kaldirmayinben 40liyken kayinpeder gorumceme goturdu 40 ucurmaya normal yurumeye baslayinca hersey gecti saniyolar cocuk pusetin icinde kendiside kapinin onunde getir bana ver indiriyim dedi o an kaldirdim bise diyemedim kimsede yoktu baska eve geldiğimde dikislerim kanamisti 6 aylik bebegim 1 aydir yeni iyilesti surekli kanayip kabuk tutuyodu korkumdan kimseyede bahsetmedim bi daha doktorluk olmak istemedim siz sakın ayni hatayi yapmayin
Ogulveannesi Barsem1912 benim hastane çıkış kağıdım da kurutma makinasıyla kurutun yazıyor doktorlar öyle yazmış havlu da sürmek olmaz dikişli Bölgeye zaten öyle Yakından tutmayın hafif uzaktan
Barsem1912 Ogulveannesi ben havlu da sürmüyorum kuruyana kadar giyinmiyorum sadece bi sıkıntı da yaşamadım bazen kaşındığında tırnağımı değmemek için suyu hafif tazyikli yapıp tutuyorum hatta
Suhedacan Nazyavuzalp aynı günlerdeyiz bizimde bugun 8 gün oldu 4. Gün doktorum bandı cıkardı ve duş alıp korse takabılırsın dedi cıktıktan sonra ilk olarak pamukla bastırmadan üzerini sılıp kremi sürüyorum bi sorun yasamadım 4 gündür