Merhabalar kızlar evde çocuğuma doğum günü yapıcam ve hazırlıklara başladım kalabalık da olsun istiyorum bir konsept belirledim bence güzel olacak ancak toplam fiyat olarak iki bine yaklaştı. Bu sene her şey çok artmış ve eksik hiçbir şey olmayacak öyle düşünün sizce çok mu fikirlerinizi merak ediyorum çok kafama takıldı acaba abarttım mı diye 🤷🏻♀️Evde yapanlar sizler toplam ne kadara yaptınız 🤷🏻♀️