Kızlar merhaba cuma günü Adetim iki gün geciktiği için gebelik testi yaptım pozitif çıktı gidip kan verdim değerim 54 çıktı doktor iki gün sonra tekrar test vermemi istedi dün yine verdim 63 olmuş iki kat katlanmadığı için kimyasal gebelikte olabilir dedi çok küçük olduğu için ultrasonda görünmüyor basına gelen yükselen var mı acaba değeri