pinar5595 9 aylık bebeğim var. Üst dişleri kabardı 1 ay oldu neredeyse. Şimdi diş hhuzursuzluğu kaşıntısıda yok ne zaman gelir dişler. Hızursuzluğu ilk kabarırken yaşadık