40 günlük bebeğim var ilk 20 gün sürekli pompayla sağdım yoğun bakımda olduğu İçin.
şimdi emiyor doyuyor gayet güzel.
sormak istediğim elimle göğüsümü sıkınca süt fışkırıyor fakat pompayla sağınca 30 Cc bile Çıkmıyor. Deliricem artık niye böyle oluyor