Annesininkuzusu01 Merhaba, 3. ayda rota aşısı 1. doz yaptırmıştık. 2 dozu 5. ayda mı yaptırmamız gerekiyor? Şu an bulunduğum il karlı aile hekimliğine gidemiyorum. Ebe ve sabit hatta telefona cevap vermiyorlar sağolsunlar. Yaptıran anneler bilgi verebilir mi acaba?
Teusa Grev var bugün ondan olabilir , rota asisi biz de daha yaptırmadık 2ayligz. Bekleyim burda ben de