Busra_23 iki bebeğim de emzik kullanmadı. Daha hastaneden çıkarken yasakladı doktorum. Meme reddi yaptığı için. Ben aslında zorlandığım bir iki gece de denedim ama alıştıramadim. Damakli damaksiz her çeşidi bir iki markayı denedim almadılar. Emziksiz idare ettik büyüdüler bile çok şükür. Ama size tavsiye edebileceğim avent in emzigi. Bunu çok kullanıyorlar.