Bulutipek48 Arkadaslar kasımda dogum yaptım 17 gun regl oldum sonrasında duzenlı geldı sonraki ay 1 gun oldum sımdı de adetim gelmıyor 15 gun oldu test yapmalımıyım
Damlali Bulutipek48 bende kasımda doğum yaptım daha hiç olmadım kuzum olsa bile 1 yıla kadar düzensiz olması çok normalmis