Bilge00 Kizlarr adet olmadim normalde her ayin 13 adet gunum 2 gun gecti daha olmadim ve kizim 5,5 aylikkk 😞acaba subat 28 cekti diyemi bilemedm ki esim korunuyor kacamkta olmadi sizce korkmalimym ayni durumu yasayan varmii
Bilge00 Irmakprensesinannesi 1 hafta beklersem kafayi yerim 🙈kadin olmak gercekten zor yaaa kizim kucuk endisem o yuzden
Irmakprensesinannesi Bilge00 ewet gerçekten zor qma kadi dogum doktorum demişti hormonlarını kendini yeni topluyor o yüzden adet gecikmesi çok nrml düzene 1 yılda anca girer demsitu
Bilge00 Irmakprensesinannesi cok zor kafamda deli sorular oylece dolanyrm evde insallah olurum da biter bu stres
Ommalik Canım Şubat 28 çekiyor ya 3 gün geriye geliyor ondandır. Gün olarak say istersen öyle hesapla
Ommalik Bilge00 evet evet canım zaten Şubat 28 çektiği için dolayısıyla Mart üç gün geriye geliyor. Ondandir