Seslenirken sürekli ismiyle seslenirseniz bir yeden sonra alışır diye düşünüyorum. Ben hep öyle yapıyorum 2 isimli bebeğim. Genelde ilk ismi kullanılıyor ben hep 2 isim soyluyorum 2. İsmi çok az söylenmesine rağmen ona bile bakıyor. Zamanla alışır sizin bebeğiniz de 😍