Arkadaşlar merhaba 4 ay 20 günlük erkek bebeğim var doğduğundan beri çok uslu bir bebek değildi ama özellikle son 5-6 gündür uyanık olduğu her dakika ağlıyor kucakta zıplatarak gezdirirsek susuyor bu da her zaman mümkün değil emmesinde sıkıntı yok kirli bez bırakmıyorum sürekli aktivite yaptırmaya çalışıyorum ama ne mümkün.. gündüz uykusu hiç yok denecek kadar az belki de bu yüzden huzursuzluğu ama tüm gün böyle olması normal mi sizce ?