Arkadaşlar bugün tam 1 hafta olacak bitmeyen ve üstüne üstün artan bi tutulmam var , hatta tutulma boyutundan çıkıp başıma koluma ense köküne vurmuş durumda kafamı kesip atıcam öyle kötü bi ağrıya dönüştü😞😞Dğn acile gittim dikloron muscoril iğne yaptılar 12 saat bebeğimi emziremedim geçsin yeterki dedim dün iyiydim ama bugün yine başa sardı. Parol içiyorum ama dua etsem daha çok geçer yani öyle bi işe yaramıyor ilaç. Yine iğne yaptırıp çocuğumu sütünden mahrum etmek istemiyorum :( Bildiğiniz alternatif bişey varsa çok dua edicem herkese ne yapabilirim 😞😞😞