Aryasya Dogumdan sonra tenim terim falan farkli kokmaya basladi agir kokuyor sanki sizde de varmi acaba boyle degisiklikler nasıl başa ciktiniz
yaseminoztrk Aryasya doğum yapalı 1 yıl oldu tamamen geçmedi ama azaldı benim zamanla biter diye umut ediyorum. Çünkü doğumdan önce hiç terlemezdim doğumdan sonra yüzümden ter akmaya başladı 😁
Deletedmom_22 Aryasya sütüm kıyafetime dökülürse evet kokuyordu onun dışında koku yaşamadım , terlemiyordum da
Annakarenina_19 Aryasya aynen ya duş da sık sık yapamıyorum bebekten dolayı. 2 buçuk aylık. Süt kokusu da ağır çok 🤮
Slmnese Canım aynı şeyleri hepimiz yaşıyoruz neredeyse. Benim ilk doğumumdan 1 sene sonra kendine geldi kokum. Şimdi ikinci bir bebeğim daha oldu yine değişti kokum🤷🏻♀️
Aryasya Annakarenina_19 sütüm azalinca damlamasi kesildi o yuzden sut kokmuyorum be. Sankii yada burnum ona alisti😝