Tutkubaran35 Kızlar test yaptım 2. Çizgi belli berisiz çıktı çok dikkatli bakınca belli oluyor şimdi alıp bidaha yapicam sizce nedir
Tutkubaran35 tunametehan_01 inanın yakınlaştırsam da belli olmuyor anca yanımda olmanız lazım gözükmesi icin
Momkraa Tutkubaran35 eger testi yapıp 5 dakika içinde çıktıysa doğrudur daha yeni olduğu için slik çıkar ama test beklediyse olmayabilir canım hakkında hayırlısı
Gamziss573838 Tutkubaran35 Ben oğluma hamile olduğumu o belli belirsiz çizgiyle öğrenmiştim 😂😂 yok dedim hatta sonra kan verince öğrendim ki varmış çok hafif ti hem de çizgi
tunametehan_01 Tutkubaran35 5 dakika içinde çıkan sonuç bu değil mi? Süresi geçince çıkan sonuç hatalı olabilir