Gkceeb bize de ilk başta çocuk doktoru yok dedi ama ben bebeğimde aşırı ağlama, gaz ve mukuslu kaka yeşil kaka olunca alerji doktoruna götürdüm. Ya laktoza duyarlılığı var ya da alerjisi var bence sizin. Çok fazla şekerli ve karbonhidratlı beslenmek de yaparmış. Bir hafta sdc protein ağırlıklı ve sebze beslenin deneyin derim. Meyve de bile şeker var. Geçmezse de alerji uzmana gidersiniz