Purposeless Anneler Burdaki takvime baktım 6. Ayın sonunda yazıyor yani bittiminde mi aşıyı yaptırmam gerekiyor yoksa 6 ya girdiği gibi mi kafam karıştı birde hangi aşıları yaptırdınız ben bu ay menenjitide yaptırmayı düşünüyorum ❓