Ferro sanol b kullanan var mi anneler 8 gun sonra bebeğim 3 aylık olcak doktor enjektör ile 4 e kadar cekip vermemi söyledi ilacin recetesine de 0.8 ölçek yazmis oda enjektor ile dediği gibi ayni olcuye geliyor ama bana gore sanki bebeğime fazla gibi geliyor ilac acaba bu miktarda kullananiz var mi ?