Oğlum 7.5 aylık. 5 gündür gece beslenmek istemiyor. Unutmadan 1 saat önce kaşık maması yediriyorum o yüzden mi acaba diye düşündüm ama kaşık maması vermediğimde normal biberon mamasını icirdim yine gece beslenmek istemedi. 8.5 da uyuyor sabah 5.5 da uyaniyor.