Pdselin Uyku tulumu almak istiyorum ama hangisini alacağım tecrübeli annelerim bir yardımcı olabilirseniz 😊 evimiz genellikle 24 civarı oluyo
minnakin_annesi Pdselin chicco aldım tavsiye etmem aşırı sıcak tutuyor çünkü benim evim de 24 25 oluyor. sadece 1 gece kullandım terlemişti. sonra e bebek ten normal bi tulum aldım 1.5 tog ondan memnunum. terletmyor, her gün yıkıyorum iyi durumda da
baloglusss Pdselin evim 20-21 derece oluyor lcw den 2,5 tog uyku tulumu almıştım içinde zıbın ve ince pijama oluyor yeterli geliyor üzerine bazen penye battaniye örtüyorum size 2.5 tog fazla gelir mesela
Neslimi Pdselin Ben lcw den aldım iki tane 2.5 ve 1.5 tog olanlardan ama oğlum 2.5 olanda aşırı skntya giriyor o da sadece altında kısa kol zıbın giydirmeme rağmen ki bizim evimiz soğuk olduğumuz yerde doğal gaz yok kömür yakıyoruz ama yine de giymek istemiyor bende 1.5 olanı giydriyorum çok rahat üstüne yorganinı örtüyorum sknt olmuyor
Deryadefne2020 Pdselin bizim de o derecelerde Lcw den 21 tog aldım mışıl mışıl uyuduk bu sene 1.5 yaşındayız 🌸
Pdselin minnakin_annesi chiccotu eliyorum o zaman çünkü benim bebeğiminde kafası hemen terliyor, teşekkür ederim 😊
Pdselin Neslimi benim oğlum son günlerde üstünü açmaya başladı acaba bu 1.5 tog uyku tulumuyla üstünü örtmeden uyusa üşür mü
Neslimi Pdselin üşür illa ki altına bir pijama takımı giydirin birde ense sırtından kontrol edin üşüyor mu diye benim ki genlede bizimle yatıyor gece 100 defa üstünü örtüyorum
Tuanairem Lcw den 2.5 tok aldım yatak odasının petekleri kapalı 21-22 derecede üstünü örtmüyorum mışıl mışıl rahat uyuyor
Pdselin Neslimi örttüğüm an uyanıyo ve çok zor uyuyo 😢 o yüzden örtmeden uyutabilceğim bişey düşünmüştüm
minikcivcivinannesi Pdselin ben 1.8 aldım lcw den içine kolsuz zıbın ve uzun kollu zıbın giydiriyorum oda 23-24 derece
SweetPaw Pdselin woolnat çift katlı kolsuz kullanıyorum o sıcaklıklarda oluyor genelde odası memnunum
miraysmommm Pdselin e bebekten 1.5 tog uyku tulumu aldım. Ev 22 23 derece altına sadece bir zıbın giydiriyorum ve gayet memnunum.