06-ikra-06 atopik dermatit benim bebeğimde de 2 3aylıktan beri oluyordu 5.aydan sonra daha da arttı babasının sakalları da tahriş ediyor kuruluğu tetikliyor sanırım her doktor kontrolünde sorduğumda kortizonlu ilaç vermemek için geçiştirdiler en sonunda 7aylıkken doktora iyice şikayet ettim çünkü kaşıntı başladı 5gğn kullanmak şartıyla kortizonlu krem verdi kullanınca geçti ama deride kabartılar geçmedi kuruluğa bağlı kızarıp dökülüyor halen ben Sberian welnessten gram fayda görmedim.Bepantholun pişik,kaşıntı da dahil bütün kremleri denedim sensidaily olanından çok fayda gördüm. Onu sürünce kızarıklığı geçiyor. Bol bol nemlendirmek gerekiyor cildi.