lyl0742 onun belirli bir tarihi yok. İkinci aydan itibaren istediğiniz zamanda başlayabilirsiniz. Biz doktorumuzla yaşından sonra başlamayı uygun gördük. 13. Ayda 1. Bexsero 14. Ayda nimenrix 15. Ayda 2. Bexsero yaptırdım. Bir yıl sonra bexsero hatırlatma dozu olacak. Yaşından önce başlandığında nimenrix 2 doz bexsero 4 doz oluyor toplamda, ben biraz maddi biraz bebeğimi zorlamamak adına yaşından sonra tercih ettim doktorumuz da öyle uygun gördü. Yaşından sonra başlayınca 3 doz bexsero 1 doz nimenrix yeterli olıyor. 55 yaşındaki bir insan bile yaptırabilir bunu zaten önemli olan bebeklik çağında yapılması daha koruyucu olması için
Bexseroyu 533 e almıştım, şuan sanırım 700 civarı