Tugba07eylul biz Antalya dan Konyaya gittik bebeğim ozaman 2.5 aylıktı üstelik kar vardı biz masum Antalyalılar kar havasına alışık değiliz ama biz dışarıya çıkarken bebişi hep evde kayınvalideme bıraktım ben arabadan eve evden arabaya birşey olmadı, 15 gündür de Belekte tatildeydik bahçeye çıkarken de uyku tulumu tarzı rüzgar geçirmeyen içi sıcak tutan kıyafeti var oğlumun lar kıyafeti tarzı o tarz birşey giydirip bebek arabasına koydum zaten o eldiven ve ayaklıklı üzerine de battaniyesi kafaya da şapka mis hiçbirşey olmadı çok şükür arabanın üzerine de müslin örttüm uyuduğu zamanlarda bence gidin değişiklik olur