Deletedmom_32 uykusuzhergece_ kaynayan suyu ilk önce üst çaydanlığa koyuyorum ondan sonra çayımı koyarım birde bi çay kaşığı şeker atarım :) seviyorsanız tomurcuk da atın güzel olur
Liyyam uykusuzhergece_ oncelikle demi kaynayan suyla yikiyorum bir defa sonra demliyorum kac kisiliksek ona göre 😀 guzel demlenmesini bekliyorum icine bikactane kuru karanfil mmm misss güzel ve rahatlatici
[silindi] uykusuzhergece_ 1 saat önceden çay suyu koyarım iyice kaynar peşine çayımı demlerim çay ne kadar uzun süre demli olur da çayın çökerse işte o zaman güzel oluyor bu arada tomurcuk çayına takmışım valla çok güzel oluyor 😂sanki çayın eksik tadını tamamlıyo