Dilekmh Arakadaşlar nasıl bir adım izleyeceğim detaylı anlatırmısınız. 6 nisan iş başı yapmam gerekiyor ondan 2-3 gün önce mi gitmeliyim işkura ? gittiğim vakit herhangi bir evrak götürmem gerekiyor mu ?