Furug Memnun musunuz ? Koltukaltindan olcuyorduk covidde anladik ki dogru falan olcmuyor..38 cikiyorsa kulaktan 39 cikti komsumundu cok guzel geldi bana 400 tl civari suan..kullananlar memnun mu? Baska onerilerede acigim :)
Melesss Furug braundan ben memnunum kulak içi ölçüm her zaman 1 derece fark ediyor. Baktım kulak içinden yüksek çıkıyorsa koltuk altındanda ölçüyorum
esrefiMahlukatAnasi Bir de vücut sıcaklığında kulak, koltuk altı, makat değerleri farklı olur, ateşölçerden bağımsız bir durum.
Furug esrefiMahlukatAnasi ama en sagliklisi kulak diyorlar atesi varken 38 sanip endiselenmezken kulaktn 39u goruncr panikliyoruz
esrefiMahlukatAnasi Furug takip eden doktora da bağlı sanırım. Kulaktan ölçümle ateşi var dediysem oğlumun doktoru koltuk altındaki değeri istiyor. Bebeklerde baş hep sıcak oluyor, belki onunla da alakalı.