Mervearc 3gundur gece gündüz aralıklarla prspese öksürüğü oluyor doktor surup alerji damlası verdi ama biseye yaramadı önerdiğiniz tavsiyeler varmidir 🤲🤲🤲
DemirAlaz Deletedmom_32 ben hep ilerlemeden verdim anında kesti öksürüğü ama ihlamurun sadece çiçek kisimlarini demeyeceksiniz birde bol.bol burun temizliği yapın
Deletedmom_32 DemirAlaz yapıyorum burnundaki pislikler geliyor Ama ara ara hırıltı geliyor o balgamı atamadıkça havalar ısınsında doktora gideceğim
DemirAlaz Deletedmom_32 tam temizleyemiyor olabilirmisiniz acaba ne ile açıyorsunuz birde ayaklarının altına baby rup surun oda çok iyi gelir
Deletedmom_32 DemirAlaz serum fizyolojik su ile temizliyorum 2 bi burnuna 2 bi bi burnuna sonra pat pat yapıp akıyor burnundakiler otri bebe alsam iyi olur mu korkuyorum burun damarlarına zarar veririm diye
DemirAlaz Deletedmom_32 kucuk serumlar çok güçlü temizlik sağlamıyor eczaneden 100 CC serum izotonok alıp siringayla 2.5 CC birine 2.5 birine tayzikli olacak şekilde sıkın otribebeyle de ancak çok tikaliysa arada çekiyorum hapsirikla.atiyor genelde