Kızlar doğum yaptığım hastanenin çocuk doktorundan hiç memnun değilim. Özel hastane olmasına rağmen çok sıra bekliyorum ve muayenede yaptığı hiçbir şey yok. Boyunu kilosunu ölçüyor gönderiyor bizi. Zaten aşıları sağlık ocağı yapıyor bu nedenle bende devlet hastanesine götürücem kızımı. Anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir hastane ve çocuk doktoru var mı?