Ebrudrgt Belki sacma sapan soru soruyorum ma tecrubesiz anneliğime verin 🤦♀️Kızçem 2 aylık. Burnuna her damla damlatıp çektiğimde sümük geliyor. Normal mi siz dede oyle oluyor mu kızlar.
DemirAlaz Ebrudrgt hava kanalları cok minik olduğu için sürekli tıkanmaları da muhtemel normal yani 😊
Mirena Ebrudrgt günlük en az 2 3 kere açıyorum burnunu nefes almakta güçlük çekince ağlamaya başlıyor karnı tom gazı yok altı temiz ağlıyorsa direkt burnunu açıyorum ve rahatlıyor bu kış uzun sürdü malesef sürekli kuruyor ne kadar evi havalandırsam da fayda etmiyor
27temmuz2021 Ebrudrgt 7 buçuk aylık hâlâ hergün serum fizyolojik damla sıkıyorum şirngayla sonra çdkiyorum ve geliyo🐌😂çocukların burnu açılıyo işte ne güzel ne zamana kadar yapılıcak bilmiyorum🤔😂
Mirena Ebrudrgt bem peteğin ızgarasını çıkardım içine folyo kağıt kaplarla su koydum bu kebapçıların paket serviste kullandığı kaplar var ya onlarla ve sürekli olarak evi havalandırıyorum yine oluyor buhar cihazı olsa daha iyi tabi ama bütçe elvermeyince ilkel yöntemlere devam 😊
Sznmre Ebrudrgt nem için makine alamazsanız bi havluyu ıslayıp petekten uzak bi yere serin kendi kendine kurusun faydasını görüceksiniz 💓
Ebrudrgt Mirena ne guzel bıseyler yapmışsın. Canm. Hersey cok pahalı zaten ya. Benm evde petek yok ama yerden ısıtma işte benm nasıl olcak ben napcam 🤦♀️
Mirena Ebrudrgt 5dk da olsa yeterli evin havası değişir bu kış uzun sürdü şansıma bebekler küçük aklım çıkıyor üşütcem diye bi de covid atlattık çok zor gerçekten yaz olsa da sere serpe giydirip gezdirsek miss gibi hava alırlar
Ebrudrgt 27temmuz2021 ne biliyim canm ya bu kadar sümük olur mu dye dusundum işte. 😁 Evet ne zamana kadar cidden ya 😁
Ebrudrgt Mirena haklısın ya. Ay cok gecmıs olsun. Kç aylık bebeğin. Üşütcek dye bende cok korkuyorum ya. Yaz gibisi yk aynen oyle. Ozman da gerci ay acaba terledimi esiyo üşüdümü vsvs. Kız ben pimpirikli yim ya 😁
Mirena Ebrudrgt 2 ay 21 günlük sıcağa da soğuğa da alışsın istiyorum kar yağarken bile dışarı çıkardım öyle pek sakınmıyorum üzerini giydirip her gün mutlaka dışarı çıkarıyorum o da seviyor bana da iyi geliyor