Yumurcakk ama ayaklarının üstünde dik durmuyo hala normalmi anneler? Neredeyse 8 aylık artık basması gerekmıyormu yoksa normalmı çok kafamı kurcaladı 😣
gknrylmaz Yumurcakk hayır çok normal bir süreç her bebek farklı kimi bebek 10 aylık yürür kimi hiç emeklemez gibi o yüzden kafanız takmayın, gelişimi sağlığı iyiyse bebeğiniz en doğru zamanı biliyordur ☺️☺️
Irmakprensesinannesi Yumurcakk benim kziimda 7 ay 9 günlük kızımda basmaz mesela hemen büker ayaklarını çok nrml gelişimi sağlığı iyi kızımın gerisi hikaye
Mustafayigitvebeytugannesi Yumurcakk 4 aylıkken nasıldı canım Benim şuan 4 aylık bebeğim ayaklarının üzerine basiyo ellerinden tutup yürüttüğümüz zaman adım atıp yürüyor.
Yumurcakk gknrylmaz gelişimi çok iyi şükür hatta biraz önce gören maşallah bir yaşında mı diyor Ama hiç ayaklarına basmıyor ve bu beni tedirgin etti
Yumurcakk Mustafayigitvebeytugannesi Hiç denemedim sekiz ayına kadar Geçen formda okudum çoğunun ki 4.05 aylarında bile basa biliyor o yüzden korktum ya
Yumurcakk Mustafayigitvebeytugannesi 20 gündür koyuyorum evet Yani ara ara koydum ama şimdi günde 1.02 kere koyuyorum