Kızım Haziranda 3 yaşında olacak 3 gündür inanılmaz huysuz napcağımızı şaşırdk artk birde oyuncaklarını bi kenara topluyo diziyo kendide oynamıyo bizede elletmiyor yok saçımı toplama yok çorap giydirme sürekli aglıyo siznikiler nasıl babasıda bnde çok yorulduk artık çok