Merhaba bebeğim 14 ayını geçti gece o kadar sık uyanıyor ki meme diye artık eriidm bittim uykusuzluktan. Gece beslenmesini geç de olsa kesmeye karar verdim. Dün gece başladım ama ne başlamak 🤦♀️ tam 1.5 saat ağladı. Suya da kanmıyor. Kucakta salla ayağa al gezdir derken pertim çıktı. Kesen annelere soruyorum doğru yolda mıyım. 1 hafta gece hiç vermesem gece uyanması biter mi fikir verebilir misiniz 😞