Herkese günaydın canlar 🌼 kızım bugün tam 8 aylık ve dün gece ilk defa yüzüstü uyuduğunu gördüm tabiki korktum düzelttim bilemediğimden . Acaba bu aylarda risklimi şuan yine o pozisyonda ve ben başında onu inceliyorum . Dün gece uyuyamadm tedirgin oldum mudahale etmeme gerek var mı