Geçen hafta aldım. Normalde Omo yada Ariel toz deterjan kullanıyordum. Sıvıya geçmek istedim uygun diye aldım. Gerçekten çok memnun kaldım tavsiye ederim. Ben renkliler için olanı aldım. Yumuşatıcı kullanmıyorum. Çarşaflarım yumuşacık oldu. Toz deterjan da yumuşatıcı da koyuyordum karton gibiydi. İnşallah bozmazlar sonradan.