gmz1991 Bununla alakalı 9. Ay da ve 12. Ayda bir takım testler yaptırdık genetik ve tomoğrafi çekimi vs. Hiçbir şey çıkmadı. Gelişimide normal olduğu için kafa yapısı annesine çekmiş denildi. Benimkide ufak minyon bir bebeğim var. Benim yaşım çok büyük ama kendimden 12-13 yaş ufak gösteriyorum bu tarz bir genetik denildi. Yani boyu uzun kilosuda normal seyirde vucut ve kafa uyumu uyumlu oldugundan ve testlere tahlillere istinaden bu şekilde söylendi. Sizde takipte kalın benim bebeğim 3. Ayında 38 cm idi. 2. Ayında 37.5 cm idi. siz takipte kalın 1 yaşa kadar bakalım doktor ne diyecek. He birde kız ve erkke persentil değerleri çok değişiyor bebeğin kız ise doğuma göre normal kabul edilirken, erkek ise normal kabul edilmiyor. Yine de doktorunuza danışınız