zeynebimm27 mervewy1 sesini keşfediyor bağırdıkça hoşuna gidiyor daha çok bağırıyor bizde de öyle olmuştu sevinç çığlıkları diyorduk biz 😂🌸
mervewy1 Melesss 4.ay atağından sonra bu vız geldi sürekli uyanmalar kendini yukarı doğru ittirmeler ağlama krizleri ama kolik oldugu için o bile hafifti bunlar hicbisi yani şükür 😂